Er circuleren phishingmails die een bericht van eBox nabootsen. Klik niet door vanuit de mail, maar ga meteen naar
Let op met phishingmails in naam van eBox

Wij coördineren de informatie-uitwisseling met betrekking tot uw sociale zekerheid
Er circuleren phishingmails die een bericht van eBox nabootsen. Klik niet door vanuit de mail, maar ga meteen naar
Op 20 juni werd een informatiecampagne over MyBEnefits gelanceerd. De communicatie richt zich tot de actoren die in contact staan met de rechthebbenden van sociale voordelen. Deze campagne wordt gevoerd via verschillende kanalen. De video’s, de folder en de affiches zijn bedoeld om te informeren, om de werking van MyBEnefits te tonen en uit te leggen hoe de burger het bewijs van zijn sociaal statuut kan leveren en toegang kan krijgen tot de sociale voordelen via MyBEnefits.
Om u beter te informeren en voor een vlottere surfervaring vindt u: een performante zoekmotor, een vereenvoudigde structuur, relevante documenten en inhoud.
Bedankt voor uw vertrouwen
In totaal werden in 2022 via het netwerk meer dan 1,9 miljard berichten uitgewisseld tussen de actoren in de sociale sector.
Het netwerk verbindt ongeveer 3000 instellingen die zijn belast met de sociale bescherming
Van de ondervragingen die in 2022 real-time werden verwerkt door de Kruispuntbank en de leverende instelling, ontving de KSZ in 99,81 % van de gevallen het antwoord van de leverende instelling binnen de 2 seconden.